کارافرینی دانشگاه ازاد اسلامی واحد مشهد

بازارگردی

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

با سلام

از تجربه بازارگردی که اخیرا داشته ام می توانم راجب خرید بازی برای کنسول playstation4 ام بگم. از انجایی که هنوز کنسول کرک نشده بازی ها قیمتشان بالای 100 هزار تومان است پس می خواستم با قیمت معقولانه ای بخرم زیرا:

اول اینکه در اینترنت قیمت بازی مورد نظرم را جستجو می کردم بین 145 تا 160 هزارتومان بود البته از سایت های معتبر در این زمینه ولی اگر می خواستم از اینترنت خرید کنم باید 10 هزار تومان هم هزینه پست می دادم و طول می کشید تا به دستم برسد پس سراغ خرید حضوری رفتم.

اول رفتم خیابانی که در شهرم محل سکونتم یعنی مشهد به اسم خیابان سعدی که مکانی است پر از فروشگاه های در این زمینه. اولین مغازه که رفتم 170 قیمت داد.دومین مغازه 180 و باقی مغازه ها هم در همین رنج و با توجه به زمانی که از عرضه این بازی گذشته بود قیمت های نجومی به من دادن.اون روز صبر کردم و اقدام به خرید نکردم تا فرداش با توصیه دوستم به مغازه ای در خیابان هاشمیه که مغازه نا شناخته ای در این زمینه بود رفتم و فروشنده به دلیل اینکه بازی دسته دوم بود و استفاده شده بود به من بازی را 125 هزارتومان فروخت.

بسیار قیمت خوبی بود چون دیسک بسیار سالم و تمیز بود و دیسک های bluray به دلیل لایه چربی که رویشان است مقاوم هستند.

  • بابک حدادسرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی